• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet kontoutdrag

nilnil

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
6 Juni 2021
Meddelanden
8
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Hej
Använde (dumt jag vet ) mitt klarna kort
( virtuell kort) för spel på en utländsk sida och vann en summa pengar. Men nu vill dom ha kontoutdrag med kortnummer och namn.
Har precis fått kortet så har inte fått första fakturan/kontoutdraget än men hittar i klarna appen att det ska gå att få kontoutdrag för kortet nästa månad.
Det står att det kommer nästa månad så jag har 2 frågor.

1. Vilket datum brukar man få kontoutdraget för kortet?

2 . Kan man se specifik vilka köp man gjort och står kortnummer mer på fakturan/kontoutdraget ?

Mvh
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

nilnil

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
6 Juni 2021
Meddelanden
8
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Hej
Använde (dumt jag vet ) mitt klarna kort
( virtuell kort) för spel på en utländsk sida och vann en summa pengar. Men nu vill dom ha kontoutdrag med kortnummer och namn.
Har precis fått kortet så har inte fått första fakturan/kontoutdraget än men hittar i klarna appen att det ska gå att få kontoutdrag för kortet nästa månad.
Det står att det kommer nästa månad så jag har 2 frågor.

1. Vilket datum brukar man få kontoutdraget för kortet?

2 . Kan man se specifik vilka köp man gjort och står kortnummer mer på fakturan/kontoutdraget ?

Mvh
Ingen som har klarna kortet som vet när man kan se kontoutdraget och hur det ser ut ?
 

Karlsson24

Viktig medlem
Poäng: 146
Blev medlem
20 November 2023
Meddelanden
51
Mottagna reaktioner
43
Poäng
146
Ingen som har klarna kortet som vet när man kan se kontoutdraget och hur det ser ut ?
Kan du inte se det i klarna appen? Gå in där, klicka på plånbok och sen på kortet. Så kan du få faktura under inställningar
 

nilnil

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
6 Juni 2021
Meddelanden
8
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Står kortnummer med på kontoutdraget och vilket datum brukar det genereras ett kontoutdrag/faktura ?
 

nilnil

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
6 Juni 2021
Meddelanden
8
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Maila och be om ett kontoutdrag med ditt personnummer och kortnummer på. Det kan du begära på dagen!
Dom kan tyvärr inte skicka mig det säger dom . Får hoppas på fakturan/ kontoutdrag kommer den 1 /8 och att det står med kortnummer
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp